MAKSU & TARJOUKSET

Maksut

Maksutapahtumasi ja maksutietosi käsitellään suoraan maksuntarjoajillamme tiukkojen rahankäsittelystandardien mukaisesti turvallisella salauksella. Luottokorttisi tiedot lähetetään suoraan pankkiin, eikä kukaan muu voi lukea tai nähdä niitä, ei edes IDEAL OF SWEDEN.


IDEAL OF SWEDENillä on SSL-sertifikaatti ja se täyttää PCI DSS:n vaatimukset.


IDEAL OF SWEDENin maksuprosessi sisältää useita vaiheita turvallisuuden varmistamiseksi. Mikäli maksusi onnistui, saat tilausvahvistuksen sähköpostilla 24 tunnin kuluessa.


Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan roskapostikansion. Etkö vieläkään ole saanut sähköpostia? Klikkaa keskustelu-painiketta oikeassa alakulmassa aloittaaksesi keskustelun kanssamme.


Hyväksymme luottokortit (VISA, Mastercard, American Express (vain Yhdysvallat), Diners Club, JCB) ja muita paikallisia maksuvaihtoehtoja.


Näet saatavilla olevat vaihtoehdot viimeistellessäsi tilausta kohdassa "valitse maksutapa".


Mikäli olet valinnut maksutavaksi Klarnan, mutta haluat keskeyttää laskutuksen palautuksen vuoksi, käytä Klarnan sovellusta.


Mikäli sinulla on kysyttävää sovelluksesta, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun: KLARNA


Valitettavasti emme tarjoa yritysostoja.


Jos olet jälleenmyyjä, ota yhteyttä myyntitiimiimme osoitteessa [email protected], ja autamme sinua mielellämme.


Kampanjat

Verkkokampanjoitamme koskevat seuraavat:

  • Kampanjatarjous koskee vain tilauksia, jotka on tehty suoraan verkkosivuillamme
  • Tarjous on ajallisesti rajoitettu, eikä sitä voi käyttää tilauksiin, jotka on tehty ennen kampanja-aikaa tai sen jälkeen.
  • Alennuskoodeja ei voi yhdistää muihin kampanjoihin tai käyttää alennettuihin tuotteisiin


Saat tietoa tarjouksistamme sivustollamme ja uutiskirjeissä, jotka tulevat sähköpostitse. Pysy ajan tasalla uusimmista tarjouksista tilaamalla uutiskirjeemme, jonka voit tehdä etusivumme alalaidasta.


Jotkut tuotteet julkaistaan rajoitettuna eränä ja muut ovat todella suosittuja, ja ne myydään nopeasti tarjousten aikana. Pidätämme oikeuden siihen, että tuotteet voivat loppua varastosta.


Mikäli olet ostanut tuotteita pakettitarjouksella, kuten "Osta 2, maksa 1", kaikki tuotteet tulee palauttaa. Yksittäisiä tuotteita ei ole mahdollista palauttaa, sillä tämä on pakettitarjous.

Koska kampanjamme on rajoitettu tietyksi ajaksi, ne ovat voimassa vain sen ajan, kuin ne ovat näkyvillä sivustollamme. Mikäli teit tilauksesi ennen kampanjaa tai sen jälkeen, emme valitettavasti voi soveltaa kampanjaa tilaukseesi.


Jos olet tehnyt ostoksia juuri ennen kampanja-aikaa, olet tietysti tervetullut palauttamaan tilauksesi ja tekemään uusintaostoksen alennettuun hintaan. Noudata siinä tapauksessa palautuskäytäntöämme, jonka löydät täältä.


Ostoskorisi kokonaissumman alapuolelta löydät painikkeen, jossa lukee "Alennuskoodi/Lahjakortti." Klikkaa sitä syöttääksesi alennuskoodisi tai lahjakorttisi. Kun olet tehnyt sen, klikkaa "Vahvista" lisätäksesi alennuksen. Koodi otetaan käyttöön, jos kaikki ehdot täyttyvät.


Alennuskoodi ei toimi?

  • Varmista, että koodin alussa tai lopussa ei ole välilyöntejä
  • Kokeile tyhjentää evästeet/välimuisti ja yritä uudelleen
  • Alennuskoodeja ei voi yhdistää, ja voit käyttää vain yhden alennuskoodin tilausta kohden
  • Alennuskoodeja ei voi käyttää alennushintaisiin tuotteisiin
  • Alennuskoodeja ei voi käyttää lahjakortin ostamiseen
  • Joitakin alennuskoodeja voi käyttää vain tiettyihin tuotteisiin, ja koodit ovat voimassa vain tietyn ajan
  • Jotkut alennuskoodit toimivat vain tietyille asiakkaille tai tietyissä maissa
  • Mikäli olet saanut meiltä tarjouksen sähköpostilla, tarjous saattaa toimia ainoastaan lähettämämme linkin kautta. Huomaathan, että mikäli linkki sisältää alennuskoodin, et voi lisätä muita alennuskoodeja tilaukseesi

Eikö vieläkään toimi? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme klikkaamalla keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa.


Huomaathan, että alennuskoodi tulee syöttää ennen maksua, sillä hintaa ei voida alentaa myöhemmin.


Kun teet tilauksen, hyväksyt siinä olevan hinnan. Valitettavasti emme pysty lisäämään alennuskoodeja tilauksiin jälkikäteen. Mikäli haluat tehdä uuden tilauksen alennuskoodillasi, se on tietenkin mahdollista.


Huomaathan kuitenkin, että emme voi peruuttaa tehtyjä tilauksia, vaan sinun täytyy palauttaa ensimmäinen tilauksesi voidaksesi saada rahanpalautuksen.


Lahjakortti

Lahjakortti on alennustosite, jonka yritys voi tarjota asiakkailleen ostettavaksi. Yhtiö päättää lahjakortin arvosta, ehdoista ja voimassaolosta, kuten missä kaupoissa lahjakorttia voidaan käyttää, voidaanko sitä käyttää verkossa tai voidaanko se yhdistää muihin alennuksiin tai tarjouksiin. Alla on lahjakorttimme yleiset ehdot:

  • Voidaan käyttää verkossa tai omissa IDEAL -konseptimyymälöissämme.
  • Lahjakortti on voimassa vuoden ostopäivästä alkaen. Viimeistä käyttöpäivää ei ole mahdollista pidentää.
  • Lahjakortteja voidaan käyttää osittain, jos tuotteen hinta on alle lahjakortin arvon. Kun ostat verkosta, ylimääräinen arvo jää lahjakortillesi. Kun ostat myymälästä, saat kupongin ylimääräisestä summasta.
  • Lahjakortteja voi käyttää vain ostaessaan tuotteita täyteen hintaan. Niitä ei voi käyttää alennettuihin tuotteisiin, tarjouksiin tai alennuskoodeihin.
  • Lahjakortteja ei voi käyttää toisen lahjakortin ostamiseen
  • Lahjakortteja ei palauteta, eikä niitä voi vaihtaa rahaksi.
  • Ei voida käyttää jälleenmyyjillä
  • Kadonneita lahjakortteja/-koodeja ei korvata

Muista, että lahjakorttisi koodi on arvokas ja sitä tulee käsitellä huolellisesti, kuten oikeaa rahaa. Kadonneita lahjakortteja ei korvata.


Kirjoita kassalla lahjakortissasi oleva koodi kohtaan "Minulla on alennuskoodi/lahjakortti". Summa vähennetään sitten ostoksestasi.

Voimassaolo on merkitty lahjakorttiin. Huomaathan, että voimassaoloaikaa ei valitettavasti voi pidentää. Kun päivämäärä on mennyt, korttia ei enää voida käyttää.

Mikäli lahjakorttisi koodi ei toimi, kokeile seuraavia:


  • Poista evästeet/välimuisti ja yritä uudelleen.
  • Huomaathan, että lahjakortteja ei voida yhdistää alennuskoodeihin, ja yhtä tilausta kohden voidaan käyttää vain yhtä lahjakorttia.
  • Ostitko lahjakortin samasta maasta kuin jossa teet ostoksia? Mikäli yrität käyttää lahjakorttia toisessa maassa, se voi olla virheen aiheuttaja. Ota yhteyttä asiakastukeemme saadaksesi apua.

Eikö lahjakorttisi vieläkään toimi? Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme käyttämällä keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa.


Jos olet jo käyttänyt lahjakorttiasi ostokseen ja olet epävarma jäljellä olevasta saldosta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme käyttämällä keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa, ja tarkistamme mielellämme saldon puolestasi.