Yhteystiedot
Tarjoamme apua kellon ympäri!
Otathan tilausnumerosi esille, kun olet yhteydessä meihin koskien tilaustasi.
Chat & Sähköposti
Olemme käytettävissäsi live-chatin ja sähköpostin kautta.
Nopeinta apua saadaksesi käytä chattia napsauttamalla kuvaketta oikeassa alakulmassa. Aukioloaikojemme ulkopuolella voit keskustella virtuaalisen asiakaspalvelumme kanssa tai lähettää sähköpostia chatbotimme kautta.
Reklamaatiot
[url data-url=/?openChat=8c9068a2-611d-40f5-8a2b-e1410355c085]Jos sinun tarvitsee ottaa meihin yhteyttä viallisesta tuotteesta, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä chatin kautta.
[/url]
UKK
[url data-url=/faq data-post-id=171567]Löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin täältä.
[/url]
Palautus
Napsauta tästä rekisteröidäksesi palautuksesi.Ideal of Sweden AB
Rek.nro: 556889-7994
Birger Jarlsgatan 57A, 103 27, Stockholm, Ruotsi
P.O. Box 16391
Pyrimme aina vastaamaan mahdollisimman nopeasti. Kampanjoiden ja sesonkien aikana vastausaikamme voi olla hieman tavallista pidempi.
Älä huoli, jos olet jo ottanut meihin yhteyttä, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Muista pitää silmällä myös roskapostiasi.
Älä ota meihin yhteyttä useammin kuin kerran samasta tapauksesta, muuten tapauksesi käsittelyaika voi pidentyä. Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä chatin kautta. Löydät chatin verkkosivustomme oikeasta alakulmasta. Pidä tilausnumerosi valmiina ottaessasi meihin yhteyttä.
Aloita keskustelu käyttämällä sivun alaosassa olevaa "OTA MEIHIN YHTEYTTÄ" -painiketta.
Chatin aukioloajat (CET):
Maanantai–Torstai: 09:00–16:00
Perjantai–Sunnuntai: Suljettu
Pyrimme aina vastaamaan mahdollisimman nopeasti. Kampanjoiden ja sesonkien aikana vastausaikamme voi olla hieman tavallista pidempi.
Älä huoli, jos olet jo ottanut meihin yhteyttä, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Muista pitää silmällä myös roskapostiasi.
Älä ota meihin yhteyttä useammin kuin kerran samasta tapauksesta, muuten tapauksesi käsittelyaika voi pidentyä. Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä chatin kautta. Löydät chatin verkkosivustomme oikeasta alakulmasta. Pidä tilausnumerosi valmiina ottaessasi meihin yhteyttä.
Ole hyvä ja käytä keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa aloittaaksesi keskustelun.
CLUB IDEAL - Pisteet
Valitettavasti et voi ansaita pisteitä ostoksista, jotka on tehty ennen kuin sinusta tuli CLUB IDEALin jäsen tai ennen jäsenohjelman käynnistämistä. Pisteitä alkaa kertyä rekisteröitymispäivästäsi alkaen.
Jokaista ansaitsemaasi 1000 pistettä kohden saat 5 euron arvoisen etusetelin, jonka voit käyttää seuraavassa ostoksessasi. Etusetelisi aktivoidaan kassalla.
Kirjaudu tilillesi verkkosivuston oikeassa yläkulmassa olevan kuvakkeen kautta ja selaa alaspäin ”Pistehistoria”-osioon.
Pisteesi näkyvät pistehistoriassasi 15 minuuttia ostoksen jälkeen. Ne pysyvät ”odotustilassa" 30 päivän ajan ennen kuin ne lisätään saldoosi.
Pisteesi säilyvät tililläsi, kunnes olet kerännyt 1000 pistettä. Tällöin pisteet muunnetaan automaattisesti 5 euron arvoiseksi etuseteliksi, joka on voimassa 6 kuukautta. Jos et ole ollut aktiivinen vähintään 2 vuoteen, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse ja annamme sinulle mahdollisuuden aktivoida tilisi uudelleen ja säilyttää pisteesi. Jos olet tämän jälkeen edelleen epäaktiivinen, tilisi poistetaan.
Jos palautat tuotteen, vastaavat pisteet vähennetään tililtäsi heti, kun palautus on hyväksytty. Voit tarkastella näitä tapahtumia pistehistoriastasi.
CLUB IDEAL - Kupongit
Voit ansaita enintään 3 etuseteliä kerrallaan.
Etuseteli on voimassa 6 kuukautta sen myöntämispäivästä. Älä huoli, me muistutamme sinua!
Jos olet saanut 2,50 euron arvoisen tervetuliaislahjan, se on voimassa 31.12.2024 asti.
Kun olet kerännyt 1000 pistettä, ne muunnetaan 5 euron arvoiseksi etuseteliksi. Tämä etuseteli ilmestyy kuukauden lopussa, ja saat meiltä sähköpostiviestin, jossa ilmoitamme, että se on valmis käytettäväksi.
Löydät etusetelin tililtäsi kohdasta ”OMAT ETUSETELIT”.
Kyllä voit! Kassalla voit valita, kuinka monta ansaitsemaasi etuseteliä haluat käyttää.
Voit ansaita enintään 3 etuseteliä kerrallaan.
Kyllä, voit käyttää etuseteleitä koko valikoimassamme, myös aletuotteissa ja Outletissa.
Käytettyä arvoseteliä ja sen saamiseksi käytettyjä pisteitä ei palauteta, kun palautus tehdään.
CLUB IDEAL - Muut
Digitaaliset kuitit tallennetaan vain tilauksista, jotka on tehty jäseneksi liittymisen jälkeen. Siksi aiempia tilauksia ei näytetä, eikä pisteitä kerry ostoksista, jotka on tehty ennen jäsenyytesi alkamista.
Jos haluat peruuttaa uutiskirjeiden ja tekstiviestien tilauksen, mutta pysyä CLUB IDEALin jäsenenä, voit helposti peruuttaa tämän tilauksen lähettämämme viestinnän kautta.
Jos haluat peruuttaa jäsenyytesi kokonaan ja tulla poistetuksi tietokannastamme, lähetä meille sähköpostia tai chattaa kanssamme klikkaamalla oikeassa alakulmassa olevaa chat-kuvaketta. Kun peruutat jäsenyytesi, sinut poistetaan myös uutiskirjeistämme ja muusta viestinnästä. Huomaa, että pisteesi ja ansaitsemasi etusetelit menetetään.
Työpaikat
IDEAL OF SWEDEN on globaali ja nopeasti kasvava muoti- ja elämäntyylibrändi, jonka pääkonttorit sijaitsevat Tukholmassa ja Norrköpingissä. Meillä on paikallisia konttoreita neljässä muussa maassa ympäri maailmaa. Etsimme aina taitavia ihmisiä, jotka haluavat kasvaa kanssamme. Viimeisten kahden vuoden aikana IDEAL OF SWEDEN -brändi on kasvanut vahvemmaksi ja vahvemmaksi, ja pyrimme kansainvälistymään yhä enemmän. Annamme sinulle mahdollisuuden liittyä todella yritteliääseen yritykseen ja olla osa jännittävää matkaamme.
Ole osa jotakin innovatiivista - jotakin uutta!
Katso avoimet työpaikat tästä!