Palautus & vaihto
Sinulla on oikeus palauttaa yksi tai useampi tuote hyvitettäväksi 14 päivän kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta.
Palautuksesi hyväksyminen edellyttää, että seuraavat kriteerit täyttyvät:
- Tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa.
- Tuotteen tulee olla alkuperäispakkauksessaan, ehjät tarrat ja suojatarrat. Huomaa, että viivakoodilla varustetut muovisuojukset kuuluvat alkuperäiseen pakkaukseen.
- Tuote ei ole räätälöity
- Tuote ei ole hygieniatuote, jota ei voida palauttaa terveydellisistä ja hygienisistä syistä (esim. kasvomaskit)
Huomaa myös:
- Tuotteita ei voi vaihtaa jälleenmyyjillämme.
- Sinä asiakkaana maksat palautuskulut. Muista aina säilyttää palautuskuitti postiasiamieheltäsi, kunnes olemme ottaneet sinuun yhteyttä palautustasi koskien.
- Emme hyväksy lahjakorttien palautuksia.
Vaihto
Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta tuote hyvitystä varten ja tee uusi tilaus verkkosivustollamme.
Hyvitys ostoista edistämisestä
Jos haluat hyvityksen, huomaa, että palautamme maksetun hinnan. Jos maksoit alennushinnan, tämä alennettu summa palautetaan. Jos teet ostoksia kampanjan aikana, pidätämme oikeuden evätä sinulta tarjous/alennus, jos tilauksesi ei enää palautuksen jälkeen täytä tarjoukseen/alennukseen vaadittuja ehtoja.
Esimerkiksi: Jos käytit tilauksessasi alennuskoodia, joka vaati sinua tilaamaan tietyn summan edestä, pidätämme oikeuden evätä alennuskoodisi, jos summa palauttamisen jälkeen on pienempi kuin alennuskoodin käyttöön vaadittu hintaraja.
Jos ostat pakettitarjouksella (esim.: kolme kahden hinnalla), koko tilaus on palautettava hyvityksen saamiseksi.
On mahdollista palauttaa useita tilauksia samassa paketissa.
Jotta hyvityksesi käsitellään oikein, tee näin:
- Rekisteröi palautus kaikille tilauksille, jotka haluat palauttaa
- Muista erottaa tilauksesi niin, että on selvää, mitkä tuotteet kuuluvat mihinkin tilaukseen
- Sisällytä kaikki palautuskuitit palautuspakettiin. Jokaisen rekisteröidyn palautuksen yhteydessä saat palautuskuitin sähköpostitse. Tämä kuitti sisältää viivakoodin, jonka avulla voimme yhdistää palautuksen oikeaan tilaukseen.
- Jos päätät ostaa palautuskuittimme, muista valita tämä vaihtoehto vain yhdessä rekisteröidyistä palautuksista. Kun valitset palautuskuittimme, palautuskulut vähennetään automaattisesti hyvityksestä. Jos valitset palautuskuittimme kaikkiin tilauksiin, tämä hinta vähennetään kaikista tilauksista.
Palautus- & vaihtoprosessi
Ennen kuin palautat tilauksen, varmistathan, että olet lukenut palautuskäytäntömme täältä.
Rekisteröi palautus
Jotta voit palauttaa tilauksen tuotteita, rekisteröi palautus palautusportaalimme kautta ja noudata siellä olevia ohjeita. Kun olet rekisteröinyt palautuksen, saat tiedot siitä, miten ja mihin voit lähettää palautuksen.
Rekisteröi palautus tästä.
Palautuskortti
Kun rekisteröit palautuksen, voit valita, haluatko järjestää palautuslähetyksen itse vai ostaa palautuskortin IDEAL OF SWEDENiltä. Palautuslähetyksen hinta (€7,90) vähennetään rahanpalautuksestasi.
Vaihto
Jos haluat vaihtaa tuotteen, noudata yllä olevaa menettelyä ja tee uusi tilaus haluamallesi tuotteelle.
Me otamme sinuun yhteyttä sähköpostilla heti, kun alamme käsitellä palautustasi. Pidäthän myös roskapostikansiotasi silmällä. Kohdemaasta ja toimituspalvelusta riippuen palautuksen vastaanottamiseen ja käsittelyyn kuluu yleensä 7-14 päivää.
Jos et ole kuullut meiltä 4 viikkoon, ota yhteyttä meihin käyttämällä keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa.
Klarnan laskujen osalta suosittelemme, että keskeytät laskutuksen palautuksen käsittelyyn saakka muistutusmaksujen välttämiseksi. Voit tehdä sen itse Klarnan sovelluksessa tai ottaa heihin yhteyttä, jotta he voivat auttaa sinua. Voit ottaa heihin yhteyttä chatin kautta ja sähköpostilla täältä: KLARNA
Mikäli laskutuksen keskeyttäminen ei ole mahdollista, maksa lasku ja me palautamme rahat, kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi.
Kun rekisteröit palautustasi, tarkista seuraavat asiat:
- Olet syöttänyt saman sähköpostiosoitteen kuin jota käytit ostokseen
- Olet syöttänyt tilausnumerokenttään vain numeroita
- Olet oikeutettu palautukseen ja täytät palautuksen kriteerit
Jos et vieläkään pysty rekisteröimään palautustasi, ota yhteyttä meihin lisäavun saamiseksi käyttämällä keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa.
Ei ongelmaa! Jos muutat mielesi palautuksen suhteen ja haluat säilyttää yhden tai useamman tuotteen, sinun ei tarvitse tehdä mitään tai ota meihin yhteyttä palautukseen liittyen.
Rahanpalautukset
Ikävä kuulla, että epäilet palautetun summan olevan virheellinen.
Toivottavasti alla olevat syyt vastaavat kysymykseesi:
Palautuskulut
Vähennämme palautustarran kulut hyvityssummasta, jos olet ostanut meiltä palautustarran.
Käsittelymaksu
Jos tilauksesi on palautettu jostain alla olevista syistä, veloitamme 10 € käsittelymaksun. Tämä maksu sisältää toimitus-, palautus-, hallinto- ja käsittelykulut. Maksu vähennetään palautuksesta.
- Ostohetkellä annettu väärä osoite
- Pakettia ei noudettu postista määritetyn ajan kuluessa
- Kieltäydytty paketin vastaanottamisesta toimitushetkellä
Lisätietoa käsittelymaksusta löydät täältä.
Saitko silti väärän hyvityssumman?
Ole hyvä ja ota yhteyttä meihin klikkaamalla keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa, jotta voimme tutkia asian puolestasi.
Saat automaattisen sähköpostiviestin, kun palautuksesi käsitelty ja hyväksytty. Jos et ole kuullut meiltä 4 viikkoon palautuksesi jälkeen, ole hyvä ja ota yhteyttä meihin käyttämällä keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa.
Kun olemme hyväksyneet palautuksen, rahat palautetaan yleensä tilillesi 1-5 arkipäivän kuluessa. Rahat palautetaan automaattisesti takaisin maksutilille. Jos maksoit lahjakortilla, rahat palautetaan lahjakortille.
Jos haluat hyvityksen, huomaa, että palautamme maksetun hinnan. Jos maksoit alennushinnan, tämä alennettu summa palautetaan. Jos teet ostoksia kampanjan aikana, pidätämme oikeuden evätä sinulta tarjous/alennus, jos tilauksesi ei enää palautuksen jälkeen täytä tarjoukseen/alennukseen vaadittuja ehtoja.
Esimerkiksi: Jos käytit tilauksessasi alennuskoodia, joka vaati sinua tilaamaan tietyn summan edestä, pidätämme oikeuden evätä alennuskoodisi, jos summa palauttamisen jälkeen on pienempi kuin alennuskoodin käyttöön vaadittu hintaraja.
Jos ostat pakettitarjouksella (esim.: kolme kahden hinnalla), koko tilaus on palautettava hyvityksen saamiseksi.
Asetamme hintamme trendien, varastotilanteen ja kysynnän mukaan. Hintojen muutokset tai tarjoukset eivät oikeuta hinnan erotuksen hyvitykseen.