Palautus & vaihto
Sinulla on oikeus palauttaa yksi tai useampi tuote hyvitettäväksi 14 päivän kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta.
Palautuksesi hyväksyminen edellyttää, että seuraavat kriteerit täyttyvät:
- Tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa.
- Tuotteen tulee olla alkuperäispakkauksessaan, ehjät tarrat ja suojatarrat. Huomaa, että viivakoodilla varustetut muovisuojukset kuuluvat alkuperäiseen pakkaukseen.
- Tuote ei ole räätälöity
- Tuote ei ole hygieniatuote, jota ei voida palauttaa terveydellisistä ja hygienisistä syistä (esim. kasvomaskit)
Huomaa myös:
- Tuotteita ei voi vaihtaa jälleenmyyjillämme.
- Sinä asiakkaana maksat palautuskulut. Muista aina säilyttää palautuskuitti postiasiamieheltäsi, kunnes olemme ottaneet sinuun yhteyttä palautustasi koskien.
- Emme hyväksy lahjakorttien palautuksia.
Vaihto
Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta tuote hyvitystä varten ja tee uusi tilaus verkkosivustollamme.
Hyvitys ostoista edistämisestä
Jos haluat hyvityksen, huomaa, että palautamme maksetun hinnan. Jos maksoit alennushinnan, tämä alennettu summa palautetaan. Jos teet ostoksia kampanjan aikana, pidätämme oikeuden evätä sinulta tarjous/alennus, jos tilauksesi ei enää palautuksen jälkeen täytä tarjoukseen/alennukseen vaadittuja ehtoja.
Esimerkiksi: Jos käytit tilauksessasi alennuskoodia, joka vaati sinua tilaamaan tietyn summan edestä, pidätämme oikeuden evätä alennuskoodisi, jos summa palauttamisen jälkeen on pienempi kuin alennuskoodin käyttöön vaadittu hintaraja.
Jos ostat pakettitarjouksella (esim.: kolme kahden hinnalla), koko tilaus on palautettava hyvityksen saamiseksi.
Tuotteen palautus- tai vaihto-oikeutta ei sovelleta tuotteisiin, jotka on tuotettu asiakkaan vaatimusten mukaan tai jotka on selkeästi räätälöity henkilökohtaisten toiveiden mukaan (eli tuotteet, joissa on mukautettu kuvio, kuten räätälöity monogrammi).
Tämä räätälöity tuote on valmistettu yksittäisen asiakkaan pyynnöstä, eikä sitä voida vaihtaa tai palauttaa.
On mahdollista palauttaa useita tilauksia samassa paketissa.
Jotta hyvityksesi käsitellään oikein, tee näin:
- Rekisteröi palautus kaikille tilauksille, jotka haluat palauttaa
Lue lisää palautuksen rekisteröinnistä täältä.
- Muista erottaa tilauksesi niin, että on selvää, mitkä tuotteet kuuluvat mihinkin tilaukseen
- Sisällytä kaikki palautuskuitit palautuspakettiin
Jokaisen rekisteröidyn palautuksen yhteydessä saat palautuskuitin sähköpostitse.
Tämä kuitti sisältää viivakoodin, jonka avulla voimme yhdistää palautuksen oikeaan tilaukseen.
- Jos päätät ostaa palautuskuittimme, muista valita tämä vaihtoehto vain yhdessä rekisteröidyistä palautuksista
Kun valitset palautuskuittimme, palautuskulut vähennetään automaattisesti hyvityksestä.
Jos valitset palautuskuittimme kaikkiin tilauksiin, tämä hinta vähennetään kaikista tilauksista.
Palautus- & vaihtoprosessi
Ennen kuin palautat tilauksen, varmistathan, että olet lukenut palautuskäytäntömme täältä.
Rekisteröi palautus
Jotta voit palauttaa tilauksen tuotteita, rekisteröi palautus palautusportaalimme kautta ja noudata siellä olevia ohjeita. Kun olet rekisteröinyt palautuksen, saat tiedot siitä, miten ja mihin voit lähettää palautuksen.
[url data-url=/returns data-post-id=61368]Rekisteröi palautus tästä.
[/url]
Palautuskortti
Kun rekisteröit palautuksen, voit valita, haluatko järjestää palautuslähetyksen itse vai ostaa palautuskortin IDEAL OF SWEDENiltä.
Jos päätät ostaa palautuskortin meiltä, sähköpostiisi lähetetään palautuskortti palautuksen rekisteröimisen jälkeen. Kiinnitä palautuskortti pakkauksen ulkopuolelle. Poista edellinen lähetyskortti pakkauksesta tai liimaa uusi vanhan päälle välttääksesi sekaannuksia. Palautuslähetyksen hinta (€7,90) vähennetään rahanpalautuksestasi.
Vaihto
Jos haluat vaihtaa tuotteen, noudata yllä olevaa menettelyä ja tee uusi tilaus haluamallesi tuotteelle.
Sinulla on oikeus palauttaa Mystery Box 14 päivän sisällä sen vastaanottamisesta, kunhan se täyttää palautusehdot. Palautuksen tekemiseksi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme klikkaamalla chattikuvaketta oikeassa alakulmassa, ja autamme sinua eteenpäin.
Jos olet myös ostanut muita tuotteita, joita haluat palauttaa, seuraa tavallisia palautusohjeitamme täällä.
Me otamme sinuun yhteyttä sähköpostilla heti, kun alamme käsitellä palautustasi. Pidäthän myös roskapostikansiotasi silmällä. Kohdemaasta ja toimituspalvelusta riippuen palautuksen vastaanottamiseen ja käsittelyyn kuluu yleensä 7-14 päivää.
Jos et ole kuullut meiltä kolmeen viikkoon, ota yhteyttä meihin käyttämällä keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa.
Klarnan laskujen osalta suosittelemme, että keskeytät laskutuksen palautuksen käsittelyyn saakka muistutusmaksujen välttämiseksi. Voit tehdä sen itse Klarnan sovelluksessa tai ottaa heihin yhteyttä, jotta he voivat auttaa sinua. Voit ottaa heihin yhteyttä chatin kautta ja sähköpostilla täältä: KLARNA
Mikäli laskutuksen keskeyttäminen ei ole mahdollista, maksa lasku ja me palautamme rahat, kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi.
Kun rekisteröit palautustasi, tarkista seuraavat asiat:
- Olet syöttänyt saman sähköpostiosoitteen kuin jota käytit ostokseen
- Olet syöttänyt tilausnumerokenttään vain numeroita
- Olet oikeutettu palautukseen ja täytät palautuksen kriteerit
Voit lukea lisää palautuskäytännöstämme täältä.
Jos et vieläkään pysty rekisteröimään palautustasi, ota yhteyttä meihin lisäavun saamiseksi käyttämällä keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa.
Ei ongelmaa! Jos muutat mielesi palautuksen suhteen ja haluat säilyttää yhden tai useamman tuotteen, sinun ei tarvitse tehdä mitään tai ota meihin yhteyttä palautukseen liittyen.
Rahanpalautukset
Ikävä kuulla, että epäilet palautetun summan olevan virheellinen.
Toivottavasti alla olevat syyt vastaavat kysymykseesi:
Palautuskulut
Vähennämme palautustarran kulut hyvityssummasta, jos olet ostanut meiltä palautustarran.
Käsittelymaksu
Jos tilauksesi on palautettu jostain alla olevista syistä, veloitamme 10 € käsittelymaksun. Tämä maksu sisältää toimitus-, palautus-, hallinto- ja käsittelykulut. Maksu vähennetään palautuksesta.
Ostohetkellä annettu väärä osoite
Pakettia ei noudettu postista määritetyn ajan kuluessa
Kieltäydytty paketin vastaanottamisesta toimitushetkellä
Lisätietoa käsittelymaksusta löydät täältä.
Saitko silti väärän hyvityssumman?
Ole hyvä ja ota yhteyttä meihin klikkaamalla keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa, jotta voimme tutkia asian puolestasi.
Saat automaattisen sähköpostiviestin, kun palautuksesi käsitelty ja hyväksytty. Jos et ole kuullut meiltä kolmeen viikkoon palautuksesi jälkeen, ole hyvä ja ota yhteyttä meihin käyttämällä keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa.
Kun olemme hyväksyneet palautuksen, rahat palautetaan yleensä tilillesi 1-5 arkipäivän kuluessa. Rahat palautetaan automaattisesti takaisin maksutilille. Jos maksoit lahjakortilla, rahat palautetaan lahjakortille.
Jos haluat hyvityksen, huomaa, että palautamme maksetun hinnan. Jos maksoit alennushinnan, tämä alennettu summa palautetaan. Jos teet ostoksia kampanjan aikana, pidätämme oikeuden evätä sinulta tarjous/alennus, jos tilauksesi ei enää palautuksen jälkeen täytä tarjoukseen/alennukseen vaadittuja ehtoja.
Esimerkiksi: Jos käytit tilauksessasi alennuskoodia, joka vaati sinua tilaamaan tietyn summan edestä, pidätämme oikeuden evätä alennuskoodisi, jos summa palauttamisen jälkeen on pienempi kuin alennuskoodin käyttöön vaadittu hintaraja.
Jos ostat pakettitarjouksella (esim.: kolme kahden hinnalla), koko tilaus on palautettava hyvityksen saamiseksi.
Asetamme hintamme trendien, varastotilanteen ja kysynnän mukaan. Hintojen muutokset tai tarjoukset eivät oikeuta hinnan erotuksen hyvitykseen.