Tilauksen tiedot
Tilausvahvistus lähetetään sähköpostilla osoitteeseen, joka annettiin tilausta tehdessä. Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan roskapostikansion. Huomaathan, että tilausvahvistuksen saapumisessa voi kestää jopa 24 tuntia.
Jos olet tarkistanut roskapostisi ja odottanut 24 tuntia etkä ole vieläkään saanut vahvistusviestiä, suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä käyttämällä keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa, jotta voimme selvittää asian puolestasi.
Mikäli tilauksesi tehtiin ja käsiteltiin onnistuneesti, sinun olisi pitänyt saada automaattinen tilausvahvistus sähköpostilla. Mikäli et ole saanut sähköpostilla tilausvahvistusta, aloita tarkistamalla roskapostikansiosi.
Suurien lähetysmäärien vuoksi et välttämättä saa tilausvahvistusta välittömästi. Sähköpostin vastaanottamiseen voi kulua jopa 24 tuntia.
Jos olet tarkistanut roskapostisi ja odottanut 24 tuntia etkä ole vieläkään saanut vahvistusviestiä, suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä käyttämällä keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa, jotta voimme selvittää asian puolestasi.
Pahoittelemme häiriötä! Jos sait vain osan tilauksestasi, vertaa ensin vastaanottamasi tuotteet tilausvahvistuksen sisältöön.
Jos et ole saanut kaikkia tilaamiasi tuotteita tai olet saanut vääriä tuotteita, ota yhteyttä meihin ja ilmoita puuttuvista tuotteista klikkaamalla keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa.
Muutokset ja peruutus
Me tiedämme, että tarvitset tuotteesi nopeasti! Heti kun olet tehnyt tilauksen, olemme sen kimpussa! Valitettavasti tämä tarkoittaa sitä, että emme pysty tekemään peruutuksia, sillä tilausta käsitellään jo varastossa (yleensä sekunneissa).
Mikäli tilauksessasi meni jotakin pieleen, voit tietenkin lähettää tilauksesi takaisin meille. Saat lisätietoa palautusprosessista täältä: Miten palautan tilaukseni?
Me tiedämme, että tarvitset tuotteesi nopeasti! Heti kun olet tehnyt tilauksen, olemme sen kimpussa! Valitettavasti tämä tarkoittaa sitä, että emme pysty tekemään peruutuksia, sillä tilausta käsitellään jo varastossa (yleensä sekunneissa).
Mikäli tilauksessasi meni jotakin pieleen, voit tietenkin lähettää tilauksesi takaisin meille. Saat lisätietoa palautusprosessista täältä: Miten palautan tilaukseni?
Tiedämme, että tarvitset tuotteesi nopeasti. Heti kun olet tehnyt tilauksen, me hoidamme sen! Valitettavasti tämä tarkoittaa myös sitä, että emme voi muuttaa toimitusosoitetta, koska tilausta käsitellään jo varastossa (yleensä muutamassa sekunnissa) .
Tilaus toimitetaan antamaasi osoitteeseen. Jos toimitus ei ole mahdollista määritettyyn osoitteeseen, tilaus lähetetään todennäköisesti takaisin meille. Vasta kun olemme vastaanottaneet palautuksen, voimme auttaa sinua hyvityksessä. Huomaa, että käsittelymaksu on 10€, joka vähennetään palautuksesta, jos palautus johtuu virheellisesti ilmoitetusta osoitteesta.
Toimitusvaihtoehdot
Suomessa tarjoamme seuraavat toimitustavat:
- BudBee - Toimitus pakettiautomaattiin
- BudBee - Kotiinkuljetus
- PostNord - Palvelupisteen toimitus tai pakettiautomaattiin
- PostNord - Kotiinkuljetus
Tarjoamme erilaisia toimitusvaihtoehtoja sijaintisi mukaan. Näet toimitusvaihtoehtosi tilauksen yhteydessä syöttämällä osoitteesi ja postinumerosi “Toimitustiedot” -kohdassa.
Jos valitset postilaatikko-toimituksen ja paketti ei mahdu postilaatikkoosi, se jätetään ulko-ovellesi tai toimitetaan lähimpään noutopisteeseen. Jos tilauksesi toimitetaan palvelupisteeseen, saat ilmoituksen, kun se on noudettavissa.
Koska suurin osa tuotteistamme myydään verkkokaupan kautta, meillä on yrityksenä valtava vastuu tarjota pienen hiilijalanjäljen toimitusratkaisuja.
Siksi pyrimme jatkuvasti parantamaan toimituksia tehokkaasti. Olemme tehneet yhteistyötä parhaiden palveluntarjoajien kanssa useilla maantieteellisillä alueilla, jotka auttavat meitä parantamaan maan sisäisten toimittajiemme toiminnallista tehokkuutta. Yhdessä saavutamme kestävän kehityksen tavoitteemme yhdistämällä lähetyksiä läheisiin paikkoihin ja valitsemalla toimitustavat, jotka minimoivat negatiiviset ympäristövaikutukset.
Tanskassa, Saksassa, Alankomaissa ja Ruotsissa olemme tehneet yhteistyötä kuriiripalvelujen kanssa, jotka tarjoavat fossiilivapaita toimitusratkaisuja ja:
- Kompensoivat jatkuvasti hiilidioksidipäästöjään
- Käyttävät sähköajoneuvoja tai vaihtoehtoisia polttoaineita käyttäviä pakettiautoja pitkiin maan sisäisiin toimituksiin.
- Kuljettavat paketit kävellen tai sähköpyörällä
Tarjoamme 1.1.2023 alkaen myös ilmastokompensoitua toimitustapaa, kun asiakkaana valitset toimitusvaihtoehdoksi Deutsche Postin.
Kyllä, toimitamme maailmanlaajuisesti – muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta.
Alta löydät luettelon maista, joissa meillä on omat paikalliset verkkosivut. Voit helposti vaihtaa verkkosivua avaamalla valikon vasemmasta yläkulmasta. Sivun alareunasta löydät vasemmalla vaihtoehdon maan vaihtamiseen.
Jos maassasi ei ole omaa paikallista verkkosivua, Euroopassa asuvat asiakkaat voivat käydä .eu-sivullamme, ja Euroopan ulkopuolella asuvat asiakkaat voivat käydä .global-sivullamme nähdäksesi, mihin maihin toimitamme tällä hetkellä. Kassalla voit tarkistaa toimitusmahdollisuudet “Valitse maa” -pudotusvalikosta. Jos maasi ei ole listattu, emme valitettavasti voi toimittaa sinne tällä hetkellä.
Paikalliset verkkosivut saatavilla:
Australia | Austria | Belgium | Canada | Denmark | Germany | Spain | France | Greece | Hong Kong | Italy | Japan | Korea | Netherlands | Norway | Poland | Saudi Arabia | Singapore | Finland | Sweden | Switzerland | United Arab Emirates | United Kingdom | United States
Toimitustiedot
Toimitustiedot lähetetään sinulle suoraan valitsemaltasi kuljetuspalvelulta heti, kun pakettisi on matkalla. Siellä löydät tiedot toimituksestasi ja ohjeet paketin seurantaan.
Jos valitset postilaatikko-toimituksen ja paketti ei mahdu postilaatikkoosi, se jätetään ulko-ovellesi tai toimitetaan lähimpään noutopisteeseen. Jos tilauksesi toimitetaan palvelupisteeseen, saat ilmoituksen, kun se on noudettavissa. Pyrimme lähettämään tilauksesi mahdollisimman pian sen tekemisen jälkeen.
Huomioithan, että arvioitu toimitusaika on vain suuntaa-antava ja voi vaihdella ulkoisten tekijöiden vuoksi, joihin IDEAL OF SWEDEN ja sen toimituskumppanit eivät voi vaikuttaa. Näitä tekijöitä voivat olla muun muassa äärimmäiset sääolosuhteet, tekniset viat tai tulliviivästykset. Toimitusajat voivat myös olla tavallista pidempiä kampanjoiden aikana.
Paketit eivät yleensä lähde toimitukseen viikonloppuisin tai paikallisina pyhäpäivinä.
Jos tilauksestasi on kulunut yli 14 päivää etkä ole vielä saanut sitä, ota yhteyttä meihin käyttämällä chatia sivun oikeassa alakulmassa.
Tavoitteemme on toimittaa tilauksesi aina mahdollisimman nopeasti.
Arvioitu toimituspäivä riippuu maasta ja valitsemastasi toimitustavasta. Löytääksesi toimitustavat ja arvioidun toimitusajan tiettyyn maahan, täytä osoite ja postinumero kohdassa "toimitustiedot" tehdessäsi tilausta.
Huomaathan, että arvioitu toimitusaika on arvio ja se voi vaihdella riippuen ulkoisista tekijöistä, joita IDEAL OF SWEDEN ja sen toimituskumppanit eivät voi hallita. Näitä tekijöitä voivat olla muun muassa äärimmäiset sääolosuhteet, tekniset viat, tulliviivästykset jne.
Huomaathan, että toimitusajat voivat olla normaalia pidempiä tarjouksien aikana. Paketteja ei normaalisti toimiteta viikonloppuisin ja paikallisina pyhinä.
Olemme pahoillamme, että lähetimme sinulle tuotteen, joka on erilainen kuin mitä tilasit!
Aloita tarkistamalla tilausvahvistus kahdesti nähdäksesi, mitä tilasit. Jos et ole saanut tilaamaasi tuotetta, ota yhteyttä meihin käyttämällä keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa, ja teemme kaikkemme korjataksemme virheemme.
Jos olet vahingossa tilannut väärän tuotteen, voit tietysti vaihtaa tuotteen palauttamalla sen takaisin meille ja asettamalla uuden tilauksen halutulle tuotteelle! Lue lisää palauttamisesta täältä.
Jos haluat olla yhteydessä meihin rikkinäisen tuotteen osalta, käytä tätä linkkiä. Linkkiä napsauttamalla pääset reklamaatiolomakkeeseen chatbotissamme.
Toimitusta säilytetään Postilla yleensä 7 päivää ennen kuin se lähetetään takaisin. Tarkemmat tiedot saat paikalliselta postitoimistoltasi.
Jos et nouda pakettiasi, se palautetaan meille. Tällöin paketti merkitään "noutamattomaksi" ja veloitamme sinulta 10 euron maksun. Tilauksen jäljelle jäävä summa hyvitetään sinulle samalla maksutavalla kuin maksoit ostoksen.
Mikäli et enää halua pakettia, sinun täytyy vastaanottaa paketti ja palauttaa se, jotta sitä ei merkitä "noutamattomaksi".
Meillä on tällä hetkellä varastoja Ruotsissa ja Alankomaissa. Taataksemme mahdollisimman nopean toimituksen, lähetämme pakettisi sinua lähinnä olevasta varastosta.
EU:n sisällä lähetetyt tuotteet toimitetaan tullattuna, joka tarkoittaa sitä, että kaikki oleelliset tuontiverot ja -maksut sisältyvät lopulliseen ostohintaan.
EU:n ulkopuolisissa maissa voidaan periä arvonlisäveroa ja tullimaksuja, kun paketti saapuu kohteeseensa. Olet vastuussa tällaisten tuontiverojen maksamisesta.
IDEAL OF SWEDEN ei ole vastuussa mistään valuutan arvon muutoksista tai vaihtokursseista, joita pankkisi tai luottokorttisi tarjoaja saattaa käyttää veloittaessaan sinua maasi valuutalla.
Mikäli sinulla on lisää kysyttävää arvonlisäverosta ja tullimaksuista, ota yhteyttä paikalliseen tullitoimistoon saadaksesi lisää tietoa.