Tilauksen tiedot
Tilausvahvistus lähetetään sähköpostilla osoitteeseen, joka annettiin tilausta tehdessä. Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan roskapostikansion. Huomaathan, että tilausvahvistuksen saapumisessa voi kestää jopa 24 tuntia.
Jos olet tarkistanut roskapostisi ja odottanut 24 tuntia etkä ole vieläkään saanut vahvistusviestiä, suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä käyttämällä keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa, jotta voimme selvittää asian puolestasi.
Mikäli tilauksesi tehtiin ja käsiteltiin onnistuneesti, sinun olisi pitänyt saada automaattinen tilausvahvistus sähköpostilla. Mikäli et ole saanut sähköpostilla tilausvahvistusta, aloita tarkistamalla roskapostikansiosi.
Suurien lähetysmäärien vuoksi et välttämättä saa tilausvahvistusta välittömästi. Sähköpostin vastaanottamiseen voi kulua jopa 24 tuntia.
Jos olet tarkistanut roskapostisi ja odottanut 24 tuntia etkä ole vieläkään saanut vahvistusviestiä, suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä käyttämällä keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa, jotta voimme selvittää asian puolestasi.
Pahoittelemme häiriötä! Jos sait vain osan tilauksestasi, vertaa ensin vastaanottamasi tuotteet tilausvahvistuksen sisältöön.
Jos et ole saanut kaikkia tilaamiasi tuotteita tai olet saanut vääriä tuotteita, ota yhteyttä meihin ja ilmoita puuttuvista tuotteista klikkaamalla keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa.
Muutokset ja peruutus
Me tiedämme, että tarvitset tuotteesi nopeasti! Heti kun olet tehnyt tilauksen, olemme sen kimpussa! Valitettavasti tämä tarkoittaa sitä, että emme pysty tekemään peruutuksia, sillä tilausta käsitellään jo varastossa (yleensä sekunneissa).
Mikäli tilauksessasi meni jotakin pieleen, voit tietenkin lähettää tilauksesi takaisin meille. Saat lisätietoa palautusprosessista täältä: Miten palautan tilaukseni?
Me tiedämme, että tarvitset tuotteesi nopeasti! Heti kun olet tehnyt tilauksen, olemme sen kimpussa! Valitettavasti tämä tarkoittaa sitä, että emme pysty tekemään peruutuksia, sillä tilausta käsitellään jo varastossa (yleensä sekunneissa).
Mikäli tilauksessasi meni jotakin pieleen, voit tietenkin lähettää tilauksesi takaisin meille. Saat lisätietoa palautusprosessista täältä: Miten palautan tilaukseni?
Tiedämme, että tarvitset tuotteesi nopeasti. Heti kun olet tehnyt tilauksen, me hoidamme sen! Valitettavasti tämä tarkoittaa myös sitä, että emme voi muuttaa toimitusosoitetta, koska tilausta käsitellään jo varastossa (yleensä muutamassa sekunnissa) .
Tilaus toimitetaan antamaasi osoitteeseen. Jos toimitus ei ole mahdollista määritettyyn osoitteeseen, tilaus lähetetään todennäköisesti takaisin meille. Vasta kun olemme vastaanottaneet palautuksen, voimme auttaa sinua hyvityksessä. Huomaa, että käsittelymaksu on 10€, joka vähennetään palautuksesta, jos palautus johtuu virheellisesti ilmoitetusta osoitteesta.
Toimitusvaihtoehdot
Tarjoamme vakiotoimituksen Postnordin ja Budbeellä kanssa. Löydät aina saatavilla olevat toimitusvaihtoehdot kassalla "Toimitusvaihtoehdot"-osiossa.
Koska suurin osa tuotteistamme myydään verkkokaupan kautta, meillä on yrityksenä valtava vastuu tarjota pienen hiilijalanjäljen toimitusratkaisuja.
Siksi pyrimme jatkuvasti parantamaan toimituksia tehokkaasti. Olemme tehneet yhteistyötä parhaiden palveluntarjoajien kanssa useilla maantieteellisillä alueilla, jotka auttavat meitä parantamaan maan sisäisten toimittajiemme toiminnallista tehokkuutta. Yhdessä saavutamme kestävän kehityksen tavoitteemme yhdistämällä lähetyksiä läheisiin paikkoihin ja valitsemalla toimitustavat, jotka minimoivat negatiiviset ympäristövaikutukset.
Tanskassa, Saksassa, Alankomaissa ja Ruotsissa olemme tehneet yhteistyötä kuriiripalvelujen kanssa, jotka tarjoavat fossiilivapaita toimitusratkaisuja ja:
- Kompensoivat jatkuvasti hiilidioksidipäästöjään
- Käyttävät sähköajoneuvoja tai vaihtoehtoisia polttoaineita käyttäviä pakettiautoja pitkiin maan sisäisiin toimituksiin.
- Kuljettavat paketit kävellen tai sähköpyörällä
Tarjoamme 1.1.2023 alkaen myös ilmastokompensoitua toimitustapaa seuraaville markkinoille, kun asiakkaana valitset toimitusvaihtoehdoksi Deutsche Postin:
Australia, Itävalta, Belgia, Kanada, Ranska, Saksa, Kreikka, Hongkong, Italia, Puola, Saudi-Arabia, Singapore, Espanja, Yhdistyneet arabiemiirikunnat.
Kyllä! Me toimitamme maailmanlaajuisesti, joista poikkeuksena ovat alla olevat maat, joihin emme valitettavasti voi toimittaa.
- Venäjä
Löytääksesi toimitusvaihtoehdot ja arvioidun toimitusajan tiettyyn maahan, täytä osoitteesi ja postinumerosi kohdassa "toimitustiedot" tehdessäsi tilausta.
Ei, emme tällä hetkellä tarjoa tätä toimitusvaihtoehtoa.
Toimitustiedot
Kun pakettisi on lähtenyt varastoltamme, saat toimitustiedot sähköpostilla. Valitsemastasi toimitustavasta riippuen paketti toimitetaan kotiosoitteeseesi tai lähimpään noutopaikkaan. Huomaathan, että toimituspalvelu voi päättää toimittaa paketin lähimpään noutopaikkaan.
Vahvistussähköpostista löydät kaikki tarvittavat tiedot koskien pakettiasi ja sen seuraamista. Mikäli et ole saanut vahvistussähköpostia 24 tunnin kuluessa ostoksestasi, tarkistathan roskapostikansion ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli et ole saanut sitä.
Seuraa pakettiasi
Tarvitset seurantanumeron seurataksesi pakettiasi - löydät sen sähköpostista, jossa on toimitustiedot.
IDEAL Tracking
Jos tilauksesi jättämisestä on kulunut yli 14 päivää etkä ole vieläkään saanut sitä, ole hyvä ja ota yhteyttä meihin käyttämällä keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa.
Tavoitteemme on toimittaa tilauksesi aina mahdollisimman nopeasti.
Arvioitu toimituspäivä riippuu maasta ja valitsemastasi toimitustavasta. Löytääksesi toimitustavat ja arvioidun toimitusajan tiettyyn maahan, täytä osoite ja postinumero kohdassa "toimitustiedot" tehdessäsi tilausta.
Huomaathan, että arvioitu toimitusaika on arvio ja se voi vaihdella riippuen ulkoisista tekijöistä, joita IDEAL OF SWEDEN ja sen toimituskumppanit eivät voi hallita. Näitä tekijöitä voivat olla muun muassa äärimmäiset sääolosuhteet, tekniset viat, tulliviivästykset jne.
Huomaathan, että toimitusajat voivat olla normaalia pidempiä tarjouksien aikana. Paketteja ei normaalisti toimiteta viikonloppuisin ja paikallisina pyhinä.
Deutsche Post DHL:n kautta lähetetyt paketit tulee rekisteröidä Frankfurtin logistiikkakeskuksessa ennen kuin saat tarkempia seurantatietoja. Tämä tarkoittaa sitä, että ei kannata huolestua, jos et näe tietoja ensimmäisinä päivinä tilauksesi lähetyksen jälkeen.
Olemme pahoillamme, että lähetimme sinulle tuotteen, joka on erilainen kuin mitä tilasit!
Aloita tarkistamalla tilausvahvistus kahdesti nähdäksesi, mitä tilasit. Jos et ole saanut tilaamaasi tuotetta, ota yhteyttä meihin käyttämällä keskustelupainiketta oikeassa alakulmassa, ja teemme kaikkemme korjataksemme virheemme.
Jos olet vahingossa tilannut väärän tuotteen, voit tietysti vaihtaa tuotteen palauttamalla sen takaisin meille ja asettamalla uuden tilauksen halutulle tuotteelle! Lue lisää palauttamisesta täältä.
Jos olet vastaanottanut toimituksen, joka sisältää vahingoittuneen tuotteen, olemme pahoillamme! Ota yhteyttä lomakkeellamme, niin autamme sinua mahdollisimman nopeasti!
Ota seuraavat asiat huomioon ottaessasi meihin yhteyttä:
Valokuva vaurioituneesta tuotteesta
Tilausnumerosi tai sähköpostiosoitteesi, jota käytit tilauksen yhteydessä.
Toimitusta säilytetään Postilla yleensä 7 päivää ennen kuin se lähetetään takaisin. Tarkemmat tiedot saat paikalliselta postitoimistoltasi.
Jos et nouda pakettiasi, se palautetaan meille. Tällöin paketti merkitään "noutamattomaksi" ja veloitamme sinulta 10 euron maksun. Tilauksen jäljelle jäävä summa hyvitetään sinulle samalla maksutavalla kuin maksoit ostoksen.
Mikäli et enää halua pakettia, sinun täytyy vastaanottaa paketti ja palauttaa se, jotta sitä ei merkitä "noutamattomaksi".
Meillä on tällä hetkellä varastoja Ruotsissa ja Alankomaissa. Taataksemme mahdollisimman nopean toimituksen, lähetämme pakettisi sinua lähinnä olevasta varastosta.
EU:n sisällä lähetetyt tuotteet toimitetaan tullattuna, joka tarkoittaa sitä, että kaikki oleelliset tuontiverot ja -maksut sisältyvät lopulliseen ostohintaan.
EU:n ulkopuolisissa maissa voidaan periä arvonlisäveroa ja tullimaksuja, kun paketti saapuu kohteeseensa. Olet vastuussa tällaisten tuontiverojen maksamisesta.
IDEAL OF SWEDEN ei ole vastuussa mistään valuutan arvon muutoksista tai vaihtokursseista, joita pankkisi tai luottokorttisi tarjoaja saattaa käyttää veloittaessaan sinua maasi valuutalla.
Mikäli sinulla on lisää kysyttävää arvonlisäverosta ja tullimaksuista, ota yhteyttä paikalliseen tullitoimistoon saadaksesi lisää tietoa.